No video

GORILLAZ ARE COMING

Gorillaz

Gorillaz

369 300 عدد المشاهدات250

    Get your tickets for The Now Now Tour
    🎫 gorillaz.com/tour
    The time is now. NOW
    #TheNowNow

    تم نشره في 6 أشهر قبل

    تعليقات

    1. ᴍᴇᴍᴇ ᴜɴᴅᴇʟᴏʀᴅ

      Doctor: You have 9 seconds to live. Me:

    2. Lee kee

      nut

    3. Tom Kiggins

      Yes please

    4. diamond cipher and her fandoms

      COMING

    5. Sata Santana

      Hooray:3 I ♥ you guys

    6. Beatris the cat

      0:01 this is tank girl?

    7. Edgy Mc My Chemical Romance

      Cries in British

    8. Simeon Remonde

      Pls come to the Philippines!

    9. Annabelle Rosier Mulciber

      Come to Brazil 🇧🇷

    10. Epoxymoron

      But y'all aren't coming to DC... Shame.

    11. Middas Game

      Лол кек чебурек

    12. _ SRG _

      I wanna go *_SO BADLY_*

    13. Dave Moynihan

      Holy shit! A band is touring ? This is mind blowing. Oh my god. A band touring. Who would have guessed a band would tour?

    14. Nathan Savage

      Please come to Australia. You won't get killed by the deadly animals, but we'll kill you if you dont come.

    15. Wyatt Szakacs

      TITS! I SAW SOME TITS!

    16. Stupid philosophy Penguin

      YES YEEES YEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSS

    17. gg

      GET Y'ALL'S ASSES BACK TO CHILE

    18. Jambo Jimbo

      I hear dirty Harry

    19. Moskalus

      yes

    20. Bats

      Yo Gorillaz i liked your albums but that was like 8 years ago

    21. Alfred Ridder

      Is Del okay?...

    22. SadSucculent

      I'm legit crying holy shit I'm like 30 mins away from Toronto

    23. 2-D C-MARVEL

      Damon Albarn is very great in Gorillaz the now now

    24. RICARDO 2006

      I know but Gorillaz is going to come to Mexico again ???????

    25. Alonso Robles

      Tepic nay..

    26. Alonso Robles

      Por favor vengan a México

    27. SapienNoHomo

      No, im cumming.

    28. ワカマンWAKAMAN

      please tour in philippines pls I beg u pls damon

    29. 9

      *sigh* Well.....ummm....were goint o be busy...i wont say it....fine *inhales* !!!!!THEBATH!!!!!

    30. singinaprilish

      omg, please come back to Chile :(

    31. La Poshooo

      Argentina? P L E A S E

    32. Alex Lane

      I'm so hyped!

    33. Douglas otaco

      BRAAAASIIIIL

    34. B.B.

      ARGENTINAAAAA PLEASE

    35. saguaro

      S E B M O N K

    36. Stella Snugglz

      I wanna see this soooo bad!!! But i don't have much money and my therapists and mother wont let me get a job.... At least i can enjoy the music and the messenger games!

    37. Frastea .C

      Boner in 9 seconds

    38. Doge

      WTF

    39. Mely Cordova

      #Freemurdoc

    40. Emmalee Rose

      YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAAYYAYAYAY 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😃😃😃😃😃😃😃😃

    41. ACK

      @gorillaz WHen are yall gonna come to Texas?! ): hhhhhhh closest show is in Chicago and i cant miss school for that since its in october

    42. box VA

      why the fuck are you hardly in englands guys i mean come on let me see you guys live before you go away for like 10 years again

    43. Adrian Jabroni

      What are the names of the songs being played on this teaser? My dumbass can't figure them out

    44. Medeu King

      бляя жаль я живу не в москве

    45. Gorillaz TwoNMR

      I have to drive from Idaho to California 😞😞😞

    46. Сонета Соиль

      Moscow desopointed.

    47. Cessy Ann

      South korea when?

    48. San San

      I'm sad, it's half a day away from me

    49. Dark3470

      when come in russia again?

    50. Maxime Avignon

      What about France? :(

    51. Veewadd

      Fuck yea Boston

    52. CALEB Cereal

      Oh yeah😆🤘

    53. Irrelevant Trash

      SLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYY

    54. Joshua C.l

      Mexico City

    55. Dr Sleuth

      ahhhhh come on gorillaz?? You’re a UK band, mannn. Do a gig in Manchester like the good ol demon dayz!

    56. souk eye

      Gorillaz: *WE'RE COMING UP*

    57. norman.e.vincent

      Please, come to Mexico ;-; I were in the Vive Latino to see u ;-;

    58. Mag Magnet

      TRIPLEBOOB

    59. leshechava cool

      WOOOOOOW YES GORILLAZ WILL RETURN!!!

    60. Mati jaja

      In chile plis!!😭

    61. Optikk

      i saw tiddy

    62. TJLeeLi

      super stoked,probably going to the last stop in California for demon dayz :) wonder if we getta meet Damon Albarn or Jamie Hewlett if we have vip

    63. Gavin Williams

      when is it going to be in alaska

    64. BUSTERROX

      There going 2 a festival called boomtown.

    65. Bion Fran

      I wish I could see one of your shows

    66. slender 13

      Wat ta fock

    67. screaming - sparrow

      Yay, they're coming to Germany on a weekend day in a for me accesible place! Oh wait, I just dreamt that.

    68. ᗷᒪᗩᑕK ᖴIᖇE

      YEAH BABY

    69. Stefanio Roblox and More!

      Стоп а вы в россию успеете? Please turn Google translate

    70. Mahmoud jazzab

      ما فهمت شي😑😑😑

    71. RainbowBoy

      Why not in MX?! WHY NOBODY WANTS TO BE IN MX?!?!?! ;-;

    72. Alucard

      Fuck i live in Finland :D

    73. The Hylian Otaku

      Come to the UK for a proper tour! Boomtown was well expensive and it's sold out, come home boys!

    74. Vutto

      I'm not gonna cryyyyyyy

    75. Dy phen

      The only concert they're doing in England is at a heavy metal festival ages away from where I live lmao

    76. Chewy!! !

      YUS

    77. ariff iqbal

      Triple Tits!

    78. KRoLL Production

      Why you can't visit other Russian millionaire cities? A lot of your fans can't come to Moscow from Siberian cities because haven't money for the tickets on concert and plane. Please, visit other cities. Ведь мы очень любим вас, Gorillaz!

    79. NASA future

      Its comin home bois

    80. Madalyn Browning

      my life is complete...

    81. SnuggThugg

      Litty.

    82. Golden Maker

      And we COMING to Murdoc House.

    83. Moonheart The Fox

      I wish near me though....

    84. Mr. Bear

      There states you ain't going to. Utah Montana Idaho. Well

    85. inkyilad

      Awww they aren’t coming near Vancouver rip me

    86. Bushman

      best 9 seconds ever

    87. Brendon Albers

      They aren’t coming to my state. Damn it

    88. Freddie

      IT'S NOT FAIR YOU'RE GONNA BE IN CHICAGO WHILE I'M IN EUROPE WHYYYY

    89. Monalisa Moonstone

      I’m ready....

    90. Yunuhe Alonso

      Like si no entiendes el 9.9% de los comentarios -_-

    91. Keelan Barrette

      Come to western Canada!

    92. Kayla M

      😫😫😫💕💕💕

    93. Emkast

      I need it Now Now

    94. Leo Gan

      Hoohoh three tits

    95. kamika

      atlanta,ga please?

    96. HAZë_BLAZë

      PLEASE COME TO NZ

    97. Pablo Fawkes

      Heh heh. Coming.

    98. santiagogamboa2 gamenplays

      Alv

    99. ConyIsland Queen.•

      Nada para México :"""v como siempre